Bestellen en bezorgen
Bestellen en bezorgen
Wij versturen onze pakketten met PostNL. Na ontvangst van de betaling versturen we de producten die op voorraad zijn zo snel mogelijk uit. Indien een webshopartikel de status 'op voorraad' heeft, streven wij ernaar de bestelling binnen 1-4 werkdagen te leveren.
Voor meubelen kunnen we gebruik maken van onze eigen bezorgdienst. Je wordt in dat geval gebeld voor het maken van een bezorgafspraak, en er gelden de door ons gehanteerde tarieven. Indien we gebruik maken van het uitbesteden van onze bezorging, aan een derde partij, worden deze bezorgtarieven gehanteerd.
Heb je online meerdere producten besteld met verschillende levertijden, dan wordt je bestelling als een geheel verzonden met de langste levertijd.
Het is op dit moment alleen mogelijk om een webshopbestelling te laten leveren op een afleveradres in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden). Wil je een bestelling op de Wadddeneilanden of in een ander land af laten leveren? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier voor de mogelijkheden. Het is echter wel mogelijk om vanuit andere landen en de Waddeneilanden een webshop bestelling te plaatsen welke echter alleen kan worden afgehaald in onze winkel in Duiven.
Verzending door PostNL
De standaard verzendkosten voor woonaccessoires welke met PostNL verzonden kunnen worden bedragen €6,75.
Vandaag besteld is niet automatisch morgen in huis. Zaterdag, zondag en nationale feestdagen zijn geen werkdagen. Online bestellingen die in het weekend geplaatst worden, kunnen om deze reden pas op maandag worden verwerkt. We streven ernaar de bezorging zo snel mogelijk te laten uitvoeren. In het geval van PostNL ontvang je een Track & Trace code. Bij deze code wordt een tijdsindicatie afgegeven waarop de bezorger verwacht de bestelling bij jouw thuis te bezorgen. Ben je niet thuis? Geen probleem, de postbode probeert dan je pakketje bij de buren af te leveren. Of er wordt een berichtje achter gelaten waar je het pakket op dichts bij zijnde afhaalpunt kan ophalen.
Nadat je pakket is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een PostNL Track & Trace code van de producten die zijn verzonden.
Uitzonderingen
Bepaalde producten zijn te groot om via het normale pakketnetwerk van PostNL te versturen. Deze worden met speciale stukgoedzendingen verstuurd. Hiervoor wordt dan speciaal een afspraak met jou gemaakt voor het afstemmen van het aflevermoment. Levertijd en verwerkingstijd van betreffende order kan mogelijk langer op zich laten wachten. Houd hier rekening mee.
Bezorging door WOONDOCK
Voor producten uit de categorie meubelen gelden andere bezorgtarieven.
- Stoel €10,-
- Fauteuil €20,-
- Bank €60,-
- Hocker/kruk €20,-
- Vitrinekast €60,-
- Tv-Meubel €30,-
- Dressoir €30,-
- Salontafel €20,-
- Tafel €40,-
- In geval van het bestellen van producten uit verschillende productgroepen wordt alleen de productgroep met het hoogste bezorgkosten berekend. Voorbeeld: je wilt een tafel met 4 stoelen bestellen? Dan betaal je alleen €40,- want dat is de categorie met de hoogste bezorgkosten en worden de vier stoelen gratis meegeleverd.
Wij streven ernaar om te bezorgen binnen 14 dagen nadat de producten bij ons binnen zijn gekomen. Er wordt samen met jou een afspraak gemaakt waarop wij de producten komen leveren. Houdt er rekening mee dat dit altijd een door de weekse dag zal zijn omdat wij niet in de weekenden bezorgen.
De bezorgvoorwaarden die we hanteren:
- Indien je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig bent op het afleveradres zal er een nieuwe afspraak gemaakt worden waar opnieuw kosten voor in rekening worden gebracht
- Artikelen worden door WOONDOCK niet op locatie gemonteerd of gedemonteerd
- Er wordt tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd
- Mocht het artikel niet in de geplande ruimte, of door de deur passen, kan WOONDOCK het artikel niet mee terug nemen
Wil je je bestelling liever ophalen?
Alle bestelde producten zijn ook gratis op te halen in onze winkel nadat je van ons een bericht heb gekregen dat je bestelling klaar staat voor afhaal. Je bestelling wordt 14 dagen bewaard (mits anders is overeengekomen). Kijk bij ons openingstijden wanneer je jou bestelling zou kunnen komen ophalen
- Wat heb ik nodig voor het zelf ophalen? Om zeker te zijn dat een bestelling in de juiste handen komt hebben we indien je zelf je producten in onze winkel ophaalt, het volgende van je nodig:
- Originele aankoop bon van je webshopbestelling. Hier verstaan we onder een goed leesbare print van uw webshopbestelling o.a. e-mail orderbevestiging.
- Geldig legitimatiebewijs zoals paspoort of rijbewijs.
- Als je het pakket door iemand anders op wilt laten halen is dat geen probleem. Deze persoon moet dan wel zijn eigen identiteitsbewijs laten zien en eveneens ook een e-mail met de orderbevestiging. Wij zouden het ook prettig vinden als dit van te voren even aan ons doorgegeven zou worden. Bij het afhalen zullen de identiteitsgegevens genoteerd worden en worden genoteerd op de ontvangst bon.
- Het kan handig zijn om dekens of transport banden mee te nemen om je bestelde producten mee vast te zetten. Deze stelt WOONDOCK niet ter beschikking en dien je zelf mee te nemen